Wednesday, September 1, 2010

cerita kedai kopi O

menu yg xcmplete agiii
pmbuka entry~!!


hepy merdaka to Malaysia! hmm..malaass nak cakap pape sal mrdeka sbb da ramai bcakap.gaggaga..kt FB n mane2 sahaja!
d sbbkan mrdeka..so maka dgn itu cuti lah! besh.............tp xde pgisian pape walaupon smemangnya masa bgitu byk skali tp tiada aktiviti bfaedah yg dilakukan!(nk lbh detail....esaimen lorhh).


tp ptg tu da pakat ramai2 nak g buka puasa kt BBB!pnempahan awal telah d buat awal2. den smpai sana lbey kurang dlm 645pm. ouhhh..ramai manusia.maklum lah cutiii..den tnye meja yg telah dtempah. c kakak manis yg xreti snyum tp manes tuh ckp kt bawah!hangin satu badan bila kita da siap2 tmpah atas..tbe2 die bagi bawah!bukan apa..bawah ok..tmpat blh bising sume..tp kelam kabut kibuT!! trus bt muka n xsmena2 tangan ttampar bahu encek yusuf kita!huhuhu..im sorry..trus sb tuh kami gad0!n da cnpem2 ku mbuat muka! dkt kakak tuh!haihhh..panas!


servis??mls nak ckp..sb i like bbb!huk!paham2..org tlampau ramai kann...kaya lah bbb natiii..gagagag...bila da buke..smua makan ngan pnuh slera n xambik port ng hal skeliling..aku??tkebil2..huhuhu..wlaupon pmpuan kuat mkn..mcm aku lah tuhh..tp still..haih..xblh nk lawan cara boys makan!dorang makan mmang kaw2ny!naseb la aku jnis makan satu bnda yg aku suke jer..den abes..xtambah2..en. yusuf xpcaye!gagaga..mmg..daku lapaq..tapi sonok tgk dorng mkn..trus tbantut..ngeh2..


abes mkn ktorng g masjid solat den trus g mcD. mgenangkan dorng 5sahabat da lame xlepak same2 kann..aku??tukang amek gambar jer lah.naseb la en yusuf dapat awek tak banyak songeh!hahaha kannn..peace! dapat mCflurry satu trus duduk diam!gaggaag.dorang gelak..aku pon gelak..huhuhu..cdeyy..tp besh jgk lepak ng dorng..dorng xmgumpat..dorng bcerita tntg dorang sahaja.kalu nak bahan..bahan yg ada kat situ sahaja!(tpuji kaum adam)gagaga


btw..g mcD sb nk clbrate bday apiz!hahaha..wlaupon telah d ketahui umum yg apiz nih mmg pmalas nak gerak bila die da duduk.tapi kami pakse die g amek sos!nk mkn fries je ponnn!kannn...bila die kua jer..tkejut tgk kek n nyanyian xbesh dari kami..hehhe..hepy burfday apiz! den smbng borak lagi..bila tbe da kmuncak nk balik tuh..aku ng en yusuf g amek tepung kt dalam kete.aku yg tlg bawak.den bahaagi la skit2 sorng kt bwah meja.den!!!drenjis2 ditabur kt atas, badan, bawah..hjahaha..smua kne!cian apiz..da mcm ape dah!


tapi..siyes kcian dkt pkerja mcD nak kne kemas n sapu habuk2 tepung yg mmg bsepah giler..siyes..aku paham prasaan die!sorry sgt2..huhuhuuh*emo*pastu gerak g 7E..haih smpat lak kan c jon tuh beli tlur!!mmg kaw2 la apiz kena natiii...anta apiz balik..sume kua kete macam pendekar xlaku..gagagag..n..........pap4 bnyi dntuman telur kt badan apizzz...ouhh..kcian..paling sadis yg jon..mmg pappp!kt pp apiz..hamekk!mcm balas dendam ksumat tuhhh!da nek kete tgk ad lagi sbijik..mtk kbnaran ng my syg nak baling..den die bagi...tp....................ouhhh sngguh bnasib malang dan tidak layak ntuk mjadi polis!!mmg jauh panggang dari apizz la kannn..smua gelak!!!ouuhh pmpuann..bgini nasibmu..


taamaat suda kisah 1malam bsama guys2 kuis!!tp..still..rndu gul2 yg slalu join!xull..kwa knpem mletops!


nih gmbar ntuk tatapan ku kala bosan!!!~~





haihhh...sleroo bnooorr~!


apiz: tharu dowh..mak bapak aku pon xbuat cmnih~!


kita kawan kannn??kan?

nih sume dak2 uitm d limpakuh!mmg poyo~!haih..bt esaimen tlg mnolong..bgus!


da macam 6 J daaa..:P




c....bsepah kannn boys mknn..gagagga



sape yg keneee...??


smua msti keneeeee!




aku yg keneeeeee!!


rakan sebaya kehh?


harussszz!tp mateku tmpak bngkak sbelah...y??!

No comments:

Post a Comment